• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Zie hieronder de meest gestelde vragen & antwoorden.

Mocht je vraag er niet tussen zitten, of is het toch nog niet helemaal duidelijk – stuur dan een e-mail naar [email protected] of bel +31 (0)6 237 29 848. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.

 

Categorieën

  • Account
  • Onze producten
  • Betaling
  • Verzending
  • Retourneren

 

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Geen probleem! Via de log-in (poppetje-icoon rechtsboven op elke pagina) klink je op de link Wachtwoord vergeten? en vul je je e-mail adres in. Vervolgens sturen wij een e-mail met een link om het wachtwoord te resetten.

Account gegevens aanpassen?

Je account gegevens kan je altijd zelf aanpassen in je persoonlijke Noordix account.

 

Onze producten

Welke producten zijn voorradig?

De producten die op onze webshop staan, zijn momenteel voorradig. Het kan zijn dat een besteld product bij verzending niet meer voorradig blijkt te zijn. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact met je op en wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

Kan ik een producten reserveren?

Is een product momenteel uitverkocht, maar wil je het reserveren zodra het eventueel weer beschikbaar is – stuur dan een e-mail naar [email protected] om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

Betaling

Bij Noordix kan je veilig online betalen. Onze betalingen worden verzorgd door Mollie.

Welke betaalmethoden zijn er?

  • Onze Nederlandse klanten kunnen betalen met: iDeal, PayPal, Visa en masterCard.
  • Onze Belgische klanten kunnen betalen met: Bancontact / Mister Cash, SOFORT Banking en ING Home’Pay.

 

Bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Bij het verzenden van je product, ontvang je wederom een bevestiging en (in de meeste gevallen) ook een track & trace nummer. Zo kan je de status van je bestelling bijhouden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Is er onverhoopt iets mis gegaan met je bestelling, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar [email protected] en wellicht kunnen we de wijziging nog aanbrengen. Het kan echter zijn dat de bestelling al is verzonden. In dat geval kunnen er helaas geen wijzigingen meer doorgevoerd worden. Echter, je kan altijd je aanloop terugsturen binnen een periode van 14 dagen van ontvangst van je pakket. Deze bijbehorende verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

 

Verzending

PostNL en DHL verzorgen de verzendingen.

- De verzendkosten is Nederland zijn gratis.

- Voor België bedragen de verzendkosten €4,95 en bij bestellingen boven de €49 zijn de verzendkosten gratis.

- Voor de overige West-Europese landen bedragen de verzendkosten €15.

 

Wat is de levertijd?

Over het algemeen hanteren wij een bezorgtijd van 2 - 4 werkdagen voor artikelen die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn besteld. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

Hoe verkoopt het verzendproces?

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een bevestiging met een link waarmee je je bestelling kan volgen en het track & trace nummer.

 

Retourneren

Kan ik mijn online bestelling retourneren?

Ja, dat kan! Je dient dan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te retourneren. Het verschuldigde factuurbedrag wordt teruggestort na ontvangst van je geretourneerde producten. De bijbehorende verzendkosten zijn echter voor eigen rekening.

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Gebruik bij het retourneren het modelformulier (klik hier voor een pdf-versie van het formulier). Vul het uitgeprinte formulier in met de juiste gegevens en voeg het toe aan je retourzending.

Adresseer je retourzending aan:

Noordix B.V.

Hartenlustlaan 14

2061 HB Bloemendaal

Door middel van de track & trace code (deze ontvang je van PostNL of DHL) kan je zelf je retourzending in de gaten houden. Bij ontvangst van je pakket, verwerken we je retour binnen 14 dagen. Je ontvangt direct bericht zodra we je retourzending hebben verwerkt.